close

 

Midnight Red,一個很young的美國男團,唱的一首很young的Take Me Home

之前不知道怎麼樣就翻到了這首歌,輕快的旋律和初戀的雀躍一表無遺<3

就是一種很嗨森的fu而且.....都超帥的啊啊啊啊阿~~(花癡現身塊陶

趕快去聽就對了啦!

以下歌詞


 

 

"Take Me Home"

You're killing my resistance,

/你在扼殺我的鬥志

Now i have to let go.

/嘿別攔我 我該走了

I'm drowning in your stream girl,

/我被你的電流灌醉

I could see haven's door.

/我似乎瞥見了天堂的大門

I'm running out of fuse,

/我正點燃著導火線

you know I'm 'bout to explode.

/你瞭的 我快爆炸了

you filling up my lungs,

/肺部充滿了你的氣息

I swear I'm ready to go.

/我發誓 我要趕快走了

 

Don't leave me lonely

Leave me lonely

Leave me lonely

/別丟下我

Put it on me

Put it on me

Put it on me

/用妳的愛覆蓋我全身吧

 

Don't keep me waiting,

/別讓我在這苦等

This night is fading.

/夜晚絢爛的色彩正慢慢褪去

Take me ho oh oh oh oh ome.

/帶我回家吧

 

I try but is not the same,

/我試過了 這不一樣啊

Give me your love again.

/快 再給我一次妳的愛

Take me ho oh oh oh oh ome.

/帶我回家吧

Just wanna be closer,

/只是想要再靠妳近一點

As the night gets colder.

/因為夜晚變得有些冷了

When the music is over, 

/當音樂停止

Just take me home.

/就帶我回家吧

 

Don't keep me waiting, 

/別讓我乾等

This night is fading.

/夜晚已經開始褪色啦

Take me ho oh oh oh oh ome.

/帶我回家

 

I'm finding myself triping 

/赫然發現自己正在旅行

As I'm reaching your shore 

/像在四處搜尋妳留下的波瀾

Feeling something ripping 

/身體裡好像有某個東西被撕裂了

But I'm asking for more

  /但我卻希望更多這種痛楚

Why ya hide your love from me 

/為什麼要隱藏我對妳的愛

I'm losing control 

/我快抓狂了

 

It's so hard when you're falling 

/當你在墜落時

While you're climbing at all?

/你是在往上爬嗎?

 

Don't leave me lonely

Leave me lonely

Leave me lonely

/別丟下我

Put it on me

Put it on me

Put it on me

/用妳的愛覆蓋我全身吧

 

Don't keep me waiting,

/別讓我在這苦等

This night is fading.

/夜晚絢爛的色彩正慢慢褪去

Take me ho oh oh oh oh ome.

/帶我回家吧

 

I try but is not the same,

\我試過了 這不一樣啊

Give me your love again.

/快 再給我一次妳的愛

Take me ho oh oh oh oh ome.

/帶我回家吧

 

Just wanna be closer,

/只是想要再靠妳近一點

As the night gets colder.

/因為夜晚變得有些冷了

When the music is over, 

/當音樂停止

Just take me home.

/就帶我回家吧

 

Don't keep me waiting, 

/別讓我乾等

This night is fading.

/夜晚已經開始褪色啦

Take me ho oh oh oh oh ome.

/帶我回家

You love so good, 

/妳的愛讓我雀躍

How can I forget.

/要怎樣才能忘卻

Girl your touch still the best,

/寶貝 妳的愛撫是最棒的

You can see all over my chest,

/你可以看穿我的胸膛

Killing every single piece of me.

/徹底撕毀我的每一片自我

 

You love so good, 

/妳的愛讓我雀躍

How can I forget.

/要怎樣才能忘卻

Girl your touch still the best,

/寶貝 妳的愛撫是最棒的

You can see all over my chest,

/你可以看穿我的胸膛

Killing every single piece of me.

/徹底撕毀我的每一片自我

Don't keep me waiting,

/別讓我在這苦等

This night is fading.

/夜晚絢爛的色彩正慢慢褪去

 

Take me ho oh oh oh oh ome.

/帶我回家吧

I try but is not the same,

/我試過了 這不一樣啊

Give me your love again.

/快 再給我一次妳的愛

Take me ho oh oh oh oh ome.

/帶我回家吧

Just wanna be closer,

/只是想要再靠妳近一點

As the night gets colder.

/因為夜晚變得有些冷了

When the music is over, 

/當音樂停止

Just take me home.

/就帶我回家吧

Don't keep me waiting, 

/別讓我乾等

This night is fading.

/夜晚已經開始褪色啦

Take me ho oh oh oh oh ome. /帶我回家

 

arrow
arrow

    Thalia.P.Hsu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()