close

 

看完玩命光頭7之後瘋狂愛上這首,

火速把他翻完之後一直丟在雲端硬碟哩,搞到現在已經不是第一個翻譯的了....殘念

anyway趕時間大家把歌聽一聽把歌詞複製起來就降xD


 

"Go Hard Or Go Home" 


[Hook: Wiz Khalifa]
I feel like the sky is falling down
/天空快塌了 末日要來了

Ain't nobody here to play around
/這裡的人都是來真的

Push it to the edge, I won't back down
/把槍上膛 我可不會開溜

Cause it's time to go hard or go home
/因為現在不開打就得打包回家

One way up, no way out
/只有一條路能走 而那條路不是離開的路

I give it all, all for the family
/我為我的家人們奉獻了一切

We stay up, no bail outs
/我們會繼續前進 絕不臨陣脫逃

Give it all, all for the family
/把一切奉獻給家人


[Verse 1: Wiz Khalifa]
Five, four, three, two, I got one shot
/五 四 三 二 我只有一次機會

You lose the love and respect, that's where the trust stop
/你失去了我的愛和尊重 那就是我停止信任你的開端

New work, top drop
/該幹活了 這可是大家求之不得的爽缺

I roll up every fifteen minutes like a bus stop
/像公車站牌一樣每十五分鐘招一台車

And you can smell just how I'm smokin' when I burn out
/當我引爆炸彈你會聞到我哈煙的味道

And you can catch me ridin' dirty, but my car not
/你可以看到我的齷齪 但我的車可不會

It's love and loyalty until my heart lock
/在我下定決心前這是愛和忠誠

Never turn your back, won't know how it turned out
/別夾著尾巴逃跑 

I said it once, I'll do it again
/我跟你描述過我的事蹟 現在我會再做一次給你看

I'm playin' the game, I do it to win
/就像玩遊戲一樣輕鬆 而且我會是贏家

With you and your friend, that's thick and thin
/你和你的狐群狗黨看起來就一臉弱樣

That's me and my team, you know we gon' win
/嘿 照片裡是我和我的神隊友 你知道我們是天大的贏家

You know we gon' ball, you know we gon' ride 'til the wheels fall off
/你知道我們會催爆油門 開車開到輪子掉

You know we gon' stick to the course, we ain't thinkin' 'bout y'all
/你知道我們會大步向前 不把你們放眼裡

[Hook: Wiz Khalifa]
I feel like the sky is falling down
/天空快塌了 末日要來了

Ain't nobody here to play around
/這裡的人都是來真的

Push it to the edge, I won't back down
/把槍上膛 我可不會開溜

Cause it's time to go hard or go home
/因為現在不開打就得打包回家

One way up, no way out
/只有一條路能走 而那條路不是離開的路

I give it all, all for the family
/我為我的家人們奉獻了一切

We stay up, no bail outs
/我們會繼續前進 絕不臨陣脫逃

Give it all, all for the family
/把一切奉獻給家人



  
[Verse 2: Iggy Azalea]
M-O-N-E-Y, what I go hard for
/ㄑㄧㄢˊ 是我奮鬥的一切

Swingin' on the green like I'm tryna get a par four
/在草皮上揮桿就像拿著一隻標準第四桿

You ain't sittin' at my table, hope you starve
/你沒來我這桌 希望你因此餓死

Ho, don't be pushin' my buttons 'less you startin' up my car
/在發動我的車前別碰它

Pressure make a diamond, that pressure make me a star
/高壓造就鑽石 生活造就我

Got a method to my madness, to bring me down by the bar
/發現讓自己冷靜下來的方法就是去跑趴

People always askin' me how I got this far
/人們總纏問我怎麼做到的

My response is just to keep it honest and be who you are
/我的回應只有別怕嘴賤做你自己

Now they call me Mrs. Money like I'm married to the mula
/現在他們叫我錢小姐 像是我嫁給了一頭驢

Just to measure my success I need at least a hundred rulers
/測量我的能耐準備好一百把尺再來吧

Glory, hallelujah, I'ma take that ass to church
/榮耀?哈 是啊 哈雷路亞 我要把那鬼東西帶去教堂

I'ma finish like I started, Iggy still got that work
/有始有終 Iggy就是這麼做到的

[Hook: Wiz Khalifa]
I feel like the sky is falling down
/天空快塌了 末日要來了

Ain't nobody here to play around
/這裡的人都是來真的

Push it to the edge, I won't back down
/把槍上膛 我可不會開溜

Cause it's time to go hard or go home
/因為現在不開打就得打包回家

One way up, no way out
/只有一條路能走 而那條路不是離開的路

I give it all, all for the family
/我為我的家人們奉獻了一切

We stay up, no bail outs
/我們會繼續前進 絕不臨陣脫逃

Give it all, all for the family
/把一切奉獻給家人

[Hook: Wiz Khalifa]
I feel like the sky is falling down
/天空快塌了 末日要來了

Ain't nobody here to play around
/這裡的人都是來真的

Push it to the edge, I won't back down
/把槍上膛 我可不會開溜

Cause it's time to go hard or go home
/因為現在不開打就得打包回家

One way up, no way out
/只有一條路能走 而那條路不是離開的路

I give it all, all for the family
/我為我的家人們奉獻了一切

We stay up, no bail outs
/我們會繼續前進 絕不臨陣脫逃

Give it all, all for the family
/把一切奉獻給家人

 

 

 

arrow
arrow

    Thalia.P.Hsu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()