close

 

恩哼又是一首沒mv的歌~

這首感覺很溫暖<3

不是刻意批評,但我覺得這個Marcos長得真的....(別打我

一樣是從雲端挖出來的陳年翻譯....

請慢慢享用(?

以下歌詞


"The Way I Do"

Your kiss, your smile, your mind /妳的吻 妳的笑 妳的注意

You're sunlight in my eyes /妳是我眼裡的陽光

I miss your breath on my neck /我想念妳靠在我脖子時的呼吸

When we whisper in the night /在我們講著悄悄話的夜晚

 

Didn't wanna want you /不想讓自己如此渴望妳

Didn't wanna need you so bad /不想讓自己如此想念妳

Didn't wanna wake up  /不想在從睡夢中甦醒後

And find that I was falling so fast /才發現自己正掉入現實

Didn't wanna need you /不想讓自己如此需要妳

Didn't wanna need anyone /甚至不想讓自己需要任何人

Now look what you've done /看看妳讓我變成了什麼樣子

 

Now I can't go on without you /現在我沒有妳便不能繼續前行

I'm naked, I cant fake it. /我說得如此明白 沒有造假的可能

I'm not that strong without you /沒有妳我沒那麼勇敢

Never thought I could love you the way I do. /沒想過我會愛上妳 但我就是愛上了

Your touch, your skin, can't believe the way you let me in /妳的愛撫 妳的玉肌 不敢置信妳讓我陷進了什麼麻煩裡

Don't rush tonight, I need you like the ocean needs the tide. /今晚別急著走 我需要妳 就像海洋需要潮汐

 

Didn't wanna want you /不想這麼渴望妳

Didn't wanna need you so bad /不想這麼依賴妳

Didn't wanna wake up  /不想在從睡夢回到現實時

And find that I was falling so fast /才發現妳已不在

Didn't wanna need you /不想如此依賴妳

Didn't wanna need anyone /不想依賴任何人

Now look what you've done /看看妳讓我成了什麼樣子

Now I can't go on without you /現在沒有妳我便無法繼續前行

I'm naked, I cant fake it. /我不會說謊的

I'm not that strong without you /沒有妳我便失去了勇氣

Never thought I could love you the way I do. /沒想過我會愛上妳 但這就是發生了

 

I always thought I would stand on my own /總以為我很獨立

Climb a mountain top all alone /能夠自己攀上高峰

Relying, depending on no one /不需要依靠任何人

Now look at what you've done /好吧 現在看看妳對我做了什麼

 

Now I can't go on without you /沒有妳我便無法繼續前行

I'm naked, I cant fake it. /我不會對這件事說謊的

I'm not that strong without you /沒有妳我就失去了勇氣

Never thought I could love you the way I do. /就這樣未經思考的愛上了妳

 

Never thought I could love you

Never thought I could need you

Never thought I could want you The way I do /從沒想過

Never thought I could love you

Never thought I could need you

Never thought I could want you

The way I do /但就是這樣 愛上了妳

I love you /我愛妳

I need you /我需要妳

I want you /我渴望妳 ..

the way I do /就這樣囉 [x2]

 

arrow
arrow

    Thalia.P.Hsu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()