close

 

蜘蛛人2的主題曲,超 好 聽。

mv裡面也出現了蜘蛛人呢哈哈

anyway大家快去聽吧~~

以下歌詞


"The Edge"

You said you'd stay, I said I'd wait /你說 你會留下 我說 我會等待

All those words we spoke in vain /那些我們所說的 空無的承諾

I still recall the bitter taste /我仍記得那苦澀的感覺

I guess some things never change /我想 有些事 是永遠無法改變的

And then I think of yesterday /然後我想起了昨天

And every promise that you made /那些你許下的承諾

I never thought I'd be  /我從沒想過

The one that you would break /我是你會拋下的那人

 

But I will fight until the day the world stops turning /但在地球停止旋轉前我會奮鬥的

And they will fall to ashes, I will just keep burning /當他們被燒成灰燼時 我會繼續燃燒

But tonight I need you to save me /但今晚 我需要你來拯救我

I'm too close to breaking, I see the light /我離崩潰太近了 我看見了別人看不見的光芒

I am standing on the edge of my life /我站在我生命的邊緣上

Standing on the edge of my life /生命的邊緣上

Standing on the edge /就快支撐不住了

 

This is how it all turns out /這就是一切發生的模式

You're the hero, I'm left out /你成了英雄 而我只能離開

I should've known you couldn't stand /我應該要知道的 你不能信賴

Up for me and be a man /不可能為了我堅強

I still have dreams of you at night /在夜裡 你仍出現我夢裡

I can't tell the dark from light /我沒辦法描述那種由燈光所發出的黑暗

I never thought I'd be /而我從沒想過我會是

The one you'd leave behind /那個被你遺棄的人

 

But I will fight until the day the world stops turning /但在地球停止轉動前 我會奮鬥的

And they will fall to ashes, I will just keep burning /當他們燒毀成灰 我會持續燃燒

But tonight I need you to save me /但今晚 我需要你的救贖

I'm too close to breaking, I see the light /我離崩潰太近了 我看見了他人所看不見的亮光

I am standing on the edge of my life /我現在正站在我生命的邊緣上啊

 

With each step I hold my breath /每一步 我都屏住呼吸

And I'm tangled in your spiderwebs /我被你的蜘蛛網給纏住了

How could, how could I fall /我為什麼會掉進去呢

And I wonder if you ever cared at all /我在想 你到底有沒有關心過這事

 

But I will fight until the day the world stops turning /但在地球停止轉動前 我會奮鬥的

And they will fall to ashes, I will just keep burning /在他們都被焚燒殆盡 我會繼續發光

But tonight I need you to save me /但今晚 我需要你的救贖

I'm too close to breaking, I see the light /我快崩潰了 我看見了奇怪的光芒

I am standing on the edge of my life /我正站在生命的邊緣上呢

I am standing on the edge of my life /正站在生命的邊緣上呢

Standing on the edge of my life /你不來救我嗎

I am standing on the edge of my life /我 快墜落了

 

arrow
arrow

    Thalia.P.Hsu 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()